[ LUGOS ] Fritz - ISDN

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Okt 21 00:30:48 CEST 1997

Howdy!

On Mon, 20 Oct 1997, Jernej Horvat wrote:

> SE VEDNO iscem stvar, ki bi mi (poceni) omogocila "dial in/out" z
> ISDN ali z navadnim modemom (V.34+) in sprejem/oddajo faksov.

Enkrat sem se imel priliko igrati s parom zunanjih ISDN adaptrejev firme
ELSA. Faxov nisem sprobaval (po navodilih sodec naj bi slo), dial in/out
je pa slo brez problema (ISDN in analogni modem). Adapter je podpiral
serijski port hitrosti 230kbps (kar dandanasnji ni vec problem s kaksnim
UARTom 16750), krmililo se ga je pa z nekoliko prirejenim AT ukaznim
naborom. Edina slabost, ki me je kar malo presunila, je bila cena:
marca je stva rkostala priblizno 100kSIT za kos.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist