[ LUGOS ] Fritz - ISDN

Jernej Horvat zagi na kibla.org
Tor Okt 21 00:45:33 CEST 1997

> Date:          Mon, 20 Oct 1997 23:11:34 +0200 (MET DST)
> From:          Edi Suc <edis na radiostudent.si>
> To:            lugos-list na lugos.si
> Subject:       [ LUGOS ] Fritz - ISDN

> A je ze kdo slisal - delal s Fritz (nemska roba) ISDN kartico (pod Linuxom
> seveda).

Poglej si te strani:

ftp://ftp.franken.de/pub/isdn4linux/index.html
http://www.rosat.mpe-garching.mpg.de/~web/ISDN.html
http://www.lrz-muenchen.de/~ui161ab/www/isdn/
http://www.goit.de/i4l/index.html
http://www.camelot.de/~keil/
http://www.toppoint.de/~cognac/ISDNinstserv.html

Priporocam ti kaksno Telesovo kartico (pa ne PnP, ker bos sicer
moral uporabljati se isapnp). Pri nas jih prodaja VideoTop13 v MB.
Stanejo okrog 20K sit. V Nemciji se manj.

Nekdo je omenjal Livingstone (ali nekaj takega). Kaj zmorejo ?

SE VEDNO iscem stvar, ki bi mi (poceni) omogocila "dial in/out" z
ISDN ali z navadnim modemom (V.34+) in sprejem/oddajo faksov.

Dva ISDN modema ne bi bila prava re$itev.
Pasivne kartice ne omogocajo sprejem/oddajo faksov in komunikacijo z
analognimi modemi.
Aktivne kartice, ki bodo to omogocale menda se niso na voljo. Na
sejmu "Internet v Slovenij" je Eicon predstavjal Diva Pro V2.0,  ki
naj bi omogocal tocno to. Cena ? Kdaj bo izdelek na voljo ? Bu?

                                            Jernej Horvat

...Line noise provided by Telekom Slovenija - a remarkable bunch of idiots.
               > All the standard disclaimers apply. <

Dodatne informacije o seznamu Starilist