[ LUGOS ] Model sem...

Tomaz Ocepek ocepek na fog.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Okt 9 11:59:11 CEST 1997

ojla!

> Tomaz ocepek je napisu da sm model ce mi rata na roke napisat
> superblock... dd if=/dev/hda3 of=/mnt/partition_a3
> pol pa popravlat /dev/hda3, pol pa probat mountat.
> in tako 10, 20 krat pa je kr naenkrat zmountal. Torej
> mi je vec al manj ratal.

hehe.. lepo slisat da ti je ratal, vseeno pa nabavite en backup device in
delaj backup vsak dan, pa bos brezz skrbi :) al pa nabavi RAID :)

> Ce ma kdo isti problem nej mi pove mu bom mal svetoval kje nej najde
> rezervne superblocke, pa ce so usi zanic, kaj nej poprav da se bo
> zadeva sploh zmountala :)
 kje se pa superbloki nahajajo ti jih pa izpise ko formatiras particjo..
in si jih pac prepises...

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist