[ LUGOS ] Model sem...

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Čet Okt 9 08:39:26 CEST 1997

Zdravo!

Kaj sem jest naredu... O tistem bad superblocku pa to...
Tomaz ocepek je napisu da sm model ce mi rata na roke napisat
superblock... dd if=/dev/hda3 of=/mnt/partition_a3
pol pa popravlat /dev/hda3, pol pa probat mountat.
in tako 10, 20 krat pa je kr naenkrat zmountal. Torej
mi je vec al manj ratal.

Zgubil se je ene par fajlov, system.map pa take k se jih da nadomestit,
pa par filesov je mal garbled, disk sm za usak slucaj zamenu, ker se
sumljivo obnasa.

Ce ma kdo isti problem nej mi pove mu bom mal svetoval kje nej najde
rezervne superblocke, pa ce so usi zanic, kaj nej poprav da se bo
zadeva sploh zmountala :)

lp,

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist