[ LUGOS ] SCSI

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Okt 15 16:51:24 CEST 1997

On Wed, 15 Oct 1997, David Klasinc wrote:

> Hm, kot prvic zakaj si spreminjal ID od kontrolerja? Pri vseh adaptecih je
> nastavljlen na 7 po defaultu, in tako mora ostat... :)

Sploh ni nujno, da tako ostane. Teoreticno bi lahko bil katerikoli ID, le
dveh enakih ne smes imeti na vodilu. V praksi pa sem opazil dve
zanimivosti:
 - kontroler vcasih ne najde enote, ki ima vecji ID od njega;
 - masina se najhitreje zboota, ce imas vse enote od 0 naprej in takoj za
   tem kontroler (npr. 0=disk, 1=disk, 2=CD, 3=kontroler).

> Aja, se razlozi kako imas kontroler terminiran? ;> Ponavadi kontrolerja ni
> treba nic terminirat... Sploh mi ni jasno... Jaz sem do zdaj se vse

Kontroler je pac ena od enot na SCSI vodilu. Tako kot vsaka druga.
Terminirati ga je treba natanko takrat, ko je na koncu (enem ali drugem)
vodila. Obstajajo pa seveda resitve z zunanjimi terminatorju pa s
kontrolerji, ki se znajo po potrebi avtomatsko terminirati,...

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist