[ LUGOS ] SCSI

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Okt 15 07:42:48 CEST 1997

> Imam problem.
> Dobil sem Adaptec 2940 ultra wide kontroler in Philips CDD 2600 pekac za
> CD-je.
>
> Ob boot-upu mi kontroler najde CD-rom, Linux pa mi joka, da "0 scsi
> hosts detected".
> CD ima ID 0, kontroler 1, oba sta terminirana, V CEM JE FORA?
> Hvala.

Hm, kot prvic zakaj si spreminjal ID od kontrolerja? Pri vseh adaptecih je
nastavljlen na 7 po defaultu, in tako mora ostat... :)

Si prevedel kernel in vanj vkljucil podporo za SCSI? Low level driver za
AHA-294x in podporo za SCSI CDROMe?

Ce ne potem to naredi, ce pa imas to narejeno, potem pa probaj mountat kak
CD.. *shrug*

Aja, se razlozi kako imas kontroler terminiran? ;> Ponavadi kontrolerja ni
treba nic terminirat... Sploh mi ni jasno... Jaz sem do zdaj se vse
adaptec kontrolerje z vsemi zivimi SCSI napravami uporabljal in je vse
delalo out of box...

Sicer pa ko vse drugo crkne RTFM ;> Ampak takrat je lahko ze prepozno
*grin*

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist