[ LUGOS ] Netscape & velikost oken

Jernej Kovse jernej.kovse na uni-mb.si
Sob Okt 4 19:22:18 CEST 1997

On Sat, 4 Oct 1997, Bostjan Strumbelj wrote:

> Hojla!
>
> Doma poganjam Netscape 3.01, pa me zelo moti, da se ob zagonu okno
> raztegne cez celoten zaslon, tako browser kot mail, potem so potrebene
> razne coprnije s pomanjsevanjem itd. A se da to  kako zapisati v kaksen
> default, da si zapomne velikost oken? Imam sicer nastavljen precej velik
> font (18pt), a to ne bi smel biti problem.

Ce bi bilo kaj, bi moralo biti pri Options.Preferences, ampak tam ni nic
uporabnega za tvoj problem. Mogoce se da Netscape pognati z -geometry.

Jernej

  Jernej Kovse       E-mail: jernej.kovse na uni-mb.si
  Simekova 22           WWW: http://www2.feri.uni-mb.si/~jernej
  2000 Maribor
  Slovenia                 CS Student
                      University of Maribor
     Faculty of Electrical Engineering and Computer Science