[ LUGOS ] Netscape & velikost oken

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Sob Okt 4 18:10:38 CEST 1997

Hojla!

Doma poganjam Netscape 3.01, pa me zelo moti, da se ob zagonu okno
raztegne cez celoten zaslon, tako browser kot mail, potem so potrebene
razne coprnije s pomanjsevanjem itd. A se da to  kako zapisati v kaksen
default, da si zapomne velikost oken? Imam sicer nastavljen precej velik
font (18pt), a to ne bi smel biti problem.

In drugo, cudi me, da pri strani polni teksta ne deluje "auto wrap", ampak
se spodaj pojavi drsnik, potem se je pa potrebno sprehajati
levo<->desno... A tudi za to obstaja kaksen "skrit" default? Ker v Windows
to deluje...

Bostjan
---
Bostjan Strumbelj		     NeXTmail & MIMEmail
Slovenija
e-mail: jan na delo.si  &  Bostjan.Strumbelj na kiss.uni-lj.si