[ LUGOS ] lilo

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Okt 13 22:52:56 CEST 1997

On Sun, 12 Oct 1997 miran.lavrinc na siol.net wrote:

> instaliral sem si open linux od caldere, ko pa sem instaliral lilo na
> mbr se mi je ustavil pri LI in ni sel naprej, ker sem mislil, da je

Jaz sem nekoc naletel na podoben problem. Takrat je pomagalo, da sem
spremenil nastavitev diska v BIOSu (NORMAL, LARGE, LBA). Ne spomnim se vec
tocno iz cesa na kaj sem spremenil, ampak pomagalo je samo to - vse ostalo
je ostalo nespremenjeno. Zal takrat nisem imel dovolj casa, da bi
raziskal, kaj natancno je bilo narobe.

Se ena mozna stvar je uporaba ukaza "compact" v lilo.conf. Ta vecinoma
vredu dela in pripomore k hitrejsemu bootanju, ne dela pa vedno. Kdaj ne
dela, je tezko reci. Clovek bi rekel, da je odvisno od verzije lilo-ta,
BIOS-a, vremena,...

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist