[ LUGOS ] slovenec

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Okt 13 22:44:13 CEST 1997

On Fri, 10 Oct 1997 miran.lavrinc na siol.net wrote:

> Ali lahko uporabljam LINUX tudi jaz ceprav ne znam anglesko oziroma zelo
> malo, ali pa se moram se naprej ubadati z microsoftom.

Kot prvo in manj pomembno bi rekel, da moras vsaj pasivno znati
"racunalnisko" anglescino, ce bi rad uporabljal Linux. Vsaj za vsestransko
uporabo. Ce mislis Linux uporabiti samo za posiljanje in sprejemanje
mailov (kot navaden uporabnik) ali kaksno podobno specialno zadevo, potem
tudi to ni nujno.

Kot drugo in bolj pomembno bi rekel, da moras za ubadanje z M$ priblizno
enako dobro znati anglescino kot za ubadanje z Linuxom.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist