[ LUGOS ] logiranje

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Sre Nov 5 17:32:19 CET 1997

Gasper Fele wrote:

> Kernel je 2.0.31, proc pa JE Cyrix P200+.
> Je pa tudi res, da mi ga P166+ ni tako sral(vsaj zdi se mi, da ni, kr
> teh 2 programov nisem poganjal.)

200+ laufa na 75MHz osnovnem clocku. To pomeni, da moras imeti
zadosti hiter RAM, da lahko masina normalno deluje pri taki
hitrosti. Probaj malo povecati refresh case in podobne stvari
(upocasni RAM v biosu), pa bo verjetno ok.

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist