[ LUGOS ] logiranje

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Nov 4 09:09:50 CET 1997

On Mon, 3 Nov 1997, Iztok Heric wrote:

> Mogoce je kriv kernel ?
> Lahko, da je kaka nestabilna razvojna razlicica 2.1.xx (ali pa stara
> 2.0.x)...
Blaah! Razvojna razlicica... *puke* Ok, ja svoje cajte sem uporabljal
1.1.18 pa kaj ;> *cackle*

> Meni se je masina nekajkrat sesula (le pri 2.1.x, pri 2.0.x nikoli) ko sem
> npr. ubil pppd z killlall -9 pppd :) (zmrznil totalka, niti keyb inputa
> ni vec sprejemal/izpisoval).
*faint*

> Sicer pa baje nekaj, da bi naj delali probleme doloceni tipi Cyrix
> procesorjev (se ena Intelova zarota ?)...
Kaj pa vem, to kar se danes dogaja okoli PCjev in sploh vseh racunalnikov
je ze kriminal... ;> Blaah, pogresam 8086/8 in 286 ko smo vsi vedli kaj
imamo in ni noben sanjal o kaki grafiki.. pa ramu pa kaj jaz vem cem se
vse... Zanimivo, da so bile mashine se zmeraj dovolj hitre... In so se
redki pritozevali...

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist