[ LUGOS ] Fonti po Iso 8859-2 standardu za webserver Roxen?

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Nov 12 14:05:44 CET 1997

Howdy!

On Wed, 12 Nov 1997, Frenk Zavasnik wrote:

> V tem primeru ne. Roxen ima namrec dodatne HTML tage (npr. GTEXT), ki
> generirajo GIfe iz teksta, za kar seveda potrebuje fonte. Sam sem jih
> nasel na home strezniku roxena, vendar ne delujejo prav pretirano v redu
> (presledki so vsaj 3x sirsi, kot z angleskim fontom).

Ocitno gre za ti. shtml (server-parsed html). Tudi drugi serverji
omogocajo .shtml (recimo Apache). Osebno pa mislim, da je uporaba .shtml
za resevanje tezav z nasimi znaki nesmiselna (vsaj zgoraj omenjena resitev
s pretvorbo v GIF), saj znata tako Netscrape kot M$ IE (kot predstavnika
najbolj uporabljanih browserjev) predelovati iz ISO-8859-2 v 'native'
sumnike.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist