[ LUGOS ] Fonti po Iso 8859-2 standardu za webserver Roxen?

Frenk Zavasnik frenk.zavasnik na lek.si
Sre Nov 12 13:55:20 CET 1997

Metod Kozelj wrote:

> Howdy!

> Fonte ne rabis za Web server, temvec za Web client.
>
> Sicer pa poglej na
>
>    http://sizif.mf.uni-lj.si/linux/cee/iso8859-2.html
>
> kjer je stvar malo bolj opisana.
>
> Peace!
>   Mkx

V tem primeru ne. Roxen ima namrec dodatne HTML tage (npr. GTEXT), ki
generirajo GIfe iz teksta, za kar seveda potrebuje fonte. Sam sem jih
nasel na home strezniku roxena, vendar ne delujejo prav pretirano v redu
(presledki so vsaj 3x sirsi, kot z angleskim fontom).

Dodatne informacije o seznamu Starilist