[ LUGOS ] Linux na 4mb RAMa

Boris Benko Boris.Benko na telekom.si
Tor Nov 25 07:30:21 CET 1997

Matjaz Godec wrote:

> ?!?
> A imas kaksen resen argument za to izjavo ?
> Kernel je vec ali manj isti za vse, pakete in servise, ki bojo gor delali
> imajo vsi, kolikor vem si lahko na zacetku tudi izberes, kaj se naj
> poganja ob startu ?

Slackware je bil med prvimi distribucijami. Vse skupaj je bilo zelo
kavbojsko. Na roko si moral dodajati v rc.local itd... RH je veliko bolj
dodelan, z rpmji instalirati gre ko keks.

Oba dva pa bi sla z 4-7 mega rama, ter 80MB diska. Edino SW je treba
sklestiti ustrezno.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676