[ LUGOS ] Linux na 4mb RAMa

Matjaz Godec gody na elgo.si
Tor Nov 25 01:50:31 CET 1997

> Po mojih izkusnjah se je slackware veliko bolje odrezal kot redhat. Na
> tvojem mestu bi dodal se mal diska za swap in se $ MB rama.
?!?
A imas kaksen resen argument za to izjavo ?
Kernel je vec ali manj isti za vse, pakete in servise, ki bojo gor delali
imajo vsi, kolikor vem si lahko na zacetku tudi izberes, kaj se naj
poganja ob startu ?

	lp
		gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 214460 |  si 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist