[ LUGOS ] Applixware

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Tor Nov 4 11:05:27 CET 1997

> Se dobro, da je samo predzadnja.. da ni kaksna izpred treh let.

Win.Ini, september 1997, stran 64 (clanek Vse naredim pod Linuxom!, avtor
Jaka Mele):

,, ... Ravno zato mi je izredno "zal, da nisem uspel prepri"cati
Applixwara, da bi na ekran pri"caral na"se znake. ...``

"Ce se je kdo ukvarjal z Applixwarom in mu je kaj uspelo, naj napi"se, pa
bom z navedbo vira in avtorja vtaknil v naslednjo izdajo HOWTO.

Lep pozdrav, Primo"z

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1105 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist