[ LUGOS ] Applixware

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Tor Nov 4 10:09:35 CET 1997

Gregor Kovac wrote:

>  preberi si predzadnjo stevilko revije Win.ini

Se dobro, da je samo predzadnja.. da ni kaksna izpred treh let.
In vsi dobro vemo, da se da najmanj 6 zadnjih stevilk kupit na
vsakem kiosku....... A lahko prosim en resitev na listo napise,
glede na to, da ne beremo vsi Win.ini, v bodoce se pa izogibamo
taksnih butastih odgovorov v M$ stilu!

Vem tudi, da je bila ta resitev za StarOffice ze napisana,
vendar bi bilo vseeno lepo, ce bi nekdo napisal se resitev
za StarOffice, potem pa bi nekdo vse skupaj dal na web.

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist