[ LUGOS ] Re: Intel Pentium Bug

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Nov 10 22:08:29 CET 1997

On Mon, 10 Nov 1997, Timotej Ecimovic - Cic wrote:

> Eno resno vprasanje:
>
>   A ima kdo laptopa z Linuxom in obenem se kaksne Flash Memory PCMCIA
>   kartice? Meni se zdi, da bi bile te zadeve lahko koristne za swapanje
>   na kartico namesto na disk, tako da na disku sploh ne bi bilo swapa,
>   kar bi potem precej sparalo baterije. A kdo ve, ce kaj takega stima?

  Hmm, naceloma, bi bilo boljse za baterije, kar pa po mojem ni tako
pomembno, bolj je zanimivo, da bi pridobil tudi ogromno na hitrosti...

>   Kaj bi se potem zgodilo laptopu, ce bi mu kartico spulil ven brez
>   vsakrsnega opozorila?
Hm, kdo ve, jaz sem sicer ze izklapljal diske med delovanje, pa ni bilo
nobenih hujsih posledic kot tega, da je kernel zajamral, da ne najde vec
tistega diska... Takrat nisem uporabljal swapa... Drugace, bi bil to
najbrz "dizaster" :))

Na zalost, pa se nisem imel moznosti probat teh zadev z notebookom...
Ce lahko nardis 'format' flash kartice, tako kot normalnega diska, oz ce
lahko nardis nanjo swap particijo, potem po mojem nebi smelo bit
problemov...

 Ampak ali se splaca? Nevem, kaksne so cene flash kartic, ampak ce se prav
spomnim, so take 20mb kartice noro drage... Potem je boljse kupit dve
rezervni bateriji.. ;>

> Cic, ki sicer nima ne Pentiuma, ne Pentium Proja, ne Pentium dvaja,
> in se ga bugi niti ne ticejo....

Same here... *grin* Same here... :)

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist