[ LUGOS ] Re: Intel Pentium Bug

Timotej Ecimovic - Cic cic na fiz.uni-lj.si
Pon Nov 10 19:23:14 CET 1997

> Howdy !
>
> Ce se je kdo ze ustrasil, da je njegov Pxx za v smeti, potem beri naprej.

[Una krama]

Kolikor sem razumel, so Intelovci pogruntali, da pac ne zmorejo narediti
bugless procesorja, in so raje naredili feature, ki jim omogoca, da
lastne blunderje pozneje popravljajo. To je tako, kot da bi kupil bicikel,
ugotovil, da moras balanco vrteti na levo, zato da zavijes v desno in
bi se pac tega navadil. Ampak v bicikel bi Rogovci vgradili eno gnezdo
robotiziranih mravelj. In ko bi ugotovili, da z balancami nekaj ne stima, bi
mravlje cez radijske signale zbezali, da bi zadevo cez noc popravile.
In ko bi se jaz zjutraj usedel na bicikel, navajen na inverzno balanciranje,
bi se ubil na prvem ovinku, ker bi nenkrat balanca delala prav! :))))
Pa se zadeva govori samo o Pentium Pro in Pentium II... Nic o Pentiumih.

Eno resno vprasanje:

  A ima kdo laptopa z Linuxom in obenem se kaksne Flash Memory PCMCIA
  kartice? Meni se zdi, da bi bile te zadeve lahko koristne za swapanje
  na kartico namesto na disk, tako da na disku sploh ne bi bilo swapa,
  kar bi potem precej sparalo baterije. A kdo ve, ce kaj takega stima?
  Kaj bi se potem zgodilo laptopu, ce bi mu kartico spulil ven brez
  vsakrsnega opozorila?

Cic, ki sicer nima ne Pentiuma, ne Pentium Proja, ne Pentium dvaja,
in se ga bugi niti ne ticejo....

Dodatne informacije o seznamu Starilist