[ LUGOS ] Problemi s disketnikom.

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Nov 10 11:38:38 CET 1997

On Mon, 10 Nov 1997, Edi Suc wrote:

> Lahko ja, lahko ne. Meni malce smrdi, da je kaj narobe s kernelom ali
> mtoolsi. Masina (server) ni bila ugasnjena ze 120 dni (uptime). Pa me
> zanima, ce je ze kdo dozivel kaj podobnega...

Ja, jaz, ko sem po priblizno 150 dneh ugasnil masino in videl da je
disketar crknu... je bilo not tko pol kile prahu :))))

Drugace pa, tesko da bi bilo kaj z kernelom narobe, saj je zmeraj laufal,
malo bi bilo nenavadno, da bi se kar tko 'pokvaril' isto po mojem velja za
mtoolse... Hm, ja, ce bi laufal WinNT potem obstaja tudi ta varianta.. ;>
*cackle*

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist