[ LUGOS ] Problemi s disketnikom.

Edi Suc edis na radiostudent.si
Pon Nov 10 09:34:08 CET 1997

On Mon, 10 Nov 1997, David Klasinc wrote:

> Hm, slaba disketa? :) Oz slab disketnik? :) Ok, slab kabel za povezavo
> disketnika in maticne plosce/kontrolerja...
>
>  To je pa ze skoraj vse, kar bi lahko bilo narobe...
Hmmm.

Lahko ja, lahko ne. Meni malce smrdi, da je kaj narobe s kernelom ali
mtoolsi. Masina (server) ni bila ugasnjena ze 120 dni (uptime). Pa me
zanima, ce je ze kdo dozivel kaj podobnega...

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si