[ LUGOS ] Debian?

Timotej Ecimovic - Cic cic na fiz.uni-lj.si
Pet Nov 14 13:39:59 CET 1997

Hi!

Vprasanje za vse strokovnjake za distribucije:
  A kdo ve, katera distribucija je najbolj cluster-friendly?

Recimo da bi instalaciji povedal, da jo bom zinstaliral
na racunalnike a, b in c, in da bo racunalnik a NFS server
za b in c, ki bosta imela samo svoj root (/etc, /var, /sbin pa take
zadeve), pa mogoce se kaksno malenkost.

Saj obstaja moznost, da pac zinstaliram stvari na enega, potem
pa posebej se na ostala dva samo toliko, da potem rocno postrikam
tam zadeve.

Ampak kul bi bilo, ce bi recimo v vse tri racunalnike vtaknil
boot/root flopija, potem pa iz samo enega racunalnika, poinstaliral
vse tri v cluster.

A Debian to zna? (...nekaksen obcutek imam, da ce bo kdo znal,
bo Debian...)

Problem pri tem, da pac vsakega posebej zinstaliras in jih
rocno v cluster spravis nastane tam, ko b in c
recimo nimata ne monitorja ne tipkovnice.

Pa se eno vprasanje:
  A Debian (ali katera druga distribucija) zmore naslednje:
Poinstaliras doma enkrat recimo Debian iz Novembra 1997. Potem pa
Januarja 1998 hoces updatat zadevo. Cez telefon tega noces
poceti iz precej ocitnih razlogov, ne da se ti vsake
dva meseca CDje loviti okrog, imas pa na voljo laptopa,
ki ima PCMCIA ethernet in prav tako zinstaliran Debian iz
Novembra 1997. Odneses Laptopa nekam kjer je direktna linija
do Interneta, reces 'Updataj tale Debian na Januar 1998 iz
nekega ftp serverja.' potem odneses laptopa domov in reces ostalim
Linuxom v mrezi: 'Updajte svoj Debian na takega, kot je
na laptopu!'
In pri tem nocem na laptopa pretocit celoten mirror od najnovejsega
Debiana, ampak samo spremenjene zadeve.
A verzija Debiana pomeni kaj drugega, kot samo snapshot iz dolocenega
datuma?

Tole laptop vprasanje je bolj teoreticno, ampak zanima me kako dalec
prides s tem. Do zdaj sem imel sicer Slackware, ki me ni nikoli
izneveril, ampak ravno feature-loaded pa ni.
Takoalitako nisem prevelik ljubitelj rednih updatov. Ko enkrat vse
dela, najraje pustim pri miru vse skupaj....

Cic

Dodatne informacije o seznamu Starilist