[ LUGOS ] Lista uporabnikov...

marko.samastur na marvin.fmf.uni-lj.si marko.samastur na marvin.fmf.uni-lj.si
Čet Nov 13 21:01:28 CET 1997

Zdravo

On Thu, 13 Nov 1997, frenk.zavasnik na lek.si wrote:
> spremlja tele liste. Mislim, da nikakor tudi ni v interesu nobene firme, da bi
> razglasali naokrog, kaj vse poganjajo, ker s tem tudi nekako olajsujes delo
> morebitnim cr/hackerjem, ne? Razen seveda v primeru, da zadeva kosta

Se absolutno strinjam.

> spodobno zasoljena) in pa seveda reklama, reklama in se kaj reklame. Morda bi
> se dalo opremit kaksno prireditev z Linuxom kot "srcem" vsega, kaj jaz vem,
> Infos bi bil garant najodmevnejsi. Ali pa kaj podobnega. Ce si dobro zamislis
> sistem, je pravzaprav skoraj povsem vseeno, koliko racunalnikov je vanj
> vkljucenih in kaksni so. Zakaj denimo Nil vsako leto (kolikor vem) opremi
> komplet Infos z ruterji in podobno kramo in tega seveda ne pozabi nikomur
> povedat? Tu bi potrebovali verjetno predvsem dobre veze, vsaj upam, da za take
> posle ni potrebna se kaksna kuverta....

Se absolutno ne strinjam. He, razlog je, da sem eno leto sam delal tam in
da je tip, ki je infosu razvil vecino softvera, ki ga infos uporablja, moj
kolega. Glavni razlog, zakaj uporabljajo windowse, je da kolega POZNA
windowse. Sicer je nazadnje, ko sva se pogovarjala, govoril o tem, da
razmislja, da bi si nalozil linux, toda za sedaj ga se nima. Nil pa tako
ali tako da samo hardver. Ponavadi pomaga nekaj se Fotona, kaksen Unistar
pa da racunalnike (s katerimi smo tisto leto, ko sem sam delal na infosu,
imeli kar precej tezav, ker sta kar dva od osmih v tistem tednu crknila;
no potem jih je tako ali tako kupil Cankarjev dom).
To seveda pomeni, da bo Infos kar ostal windows prireditev (vsaj kar se
tice opreme, ki jo sami uporabljajo). Razlog pa so tako ali tako toliko
ocitni, da jih ne bi tule navajal. :/

Lp,

Marko

Dodatne informacije o seznamu Starilist