[ LUGOS ] Lista uporabnikov...

frenk.zavasnik na lek.si frenk.zavasnik na lek.si
Čet Nov 13 20:31:16 CET 1997

Jernej Horvat wrote:

> Tudi o tem smo se pogovarjali na sestanku. Problem je v tem da neka resna
> firma ne bo priznala da uporablja Linux - morda zaradi strahu pred vdori,
> morda pa samo zaradi "statusa" (running a 7,5$ system in an 750.000$
> bussines press)
>
>                                             Jernej Horvat
>
> ...Line noise provided by Telekom Slovenija - a remarkable bunch of idiots.
>
>                > All the standard disclaimers apply. <

  Tako je s tem. Osebno sem enkrat ze "priznal", kaj in koliko Linuxa poganjamo
v Leku, res pa je, da sem to lahko napisal samo zato, ker moj direktor pac ne
spremlja tele liste. Mislim, da nikakor tudi ni v interesu nobene firme, da bi
razglasali naokrog, kaj vse poganjajo, ker s tem tudi nekako olajsujes delo
morebitnim cr/hackerjem, ne? Razen seveda v primeru, da zadeva kosta
xxx.xxx.xxx $, potem se to ze MORA razvedete, da se razpali fovsija. Ce bi jaz
delal reklamno kampanjo za Linux, bi prav to uporabil za slogan, npr. v nekaj v
stilu: Linux - postavis in pozabis, al pa kaj podobnega. Morda v resnici Linuxu
manjka samo se ena peklensko draga distribucija (ceprav je ze Calderina povsem
spodobno zasoljena) in pa seveda reklama, reklama in se kaj reklame. Morda bi
se dalo opremit kaksno prireditev z Linuxom kot "srcem" vsega, kaj jaz vem,
Infos bi bil garant najodmevnejsi. Ali pa kaj podobnega. Ce si dobro zamislis
sistem, je pravzaprav skoraj povsem vseeno, koliko racunalnikov je vanj
vkljucenih in kaksni so. Zakaj denimo Nil vsako leto (kolikor vem) opremi
komplet Infos z ruterji in podobno kramo in tega seveda ne pozabi nikomur
povedat? Tu bi potrebovali verjetno predvsem dobre veze, vsaj upam, da za take
posle ni potrebna se kaksna kuverta....

Dodatne informacije o seznamu Starilist