[ LUGOS ] ISO-8859-2

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Čet Nov 27 12:58:10 CET 1997

Primoz Peterlin wrote:

> To v HOWTO v resnici manjka. xterm moraš bodisi pognati z opcijo -fn,
> ali pa določiti primerno pisavo v Xresource XTerm*font in XTerm*boldFont.
>
> Ne pozabi prilagoditi tudi ukazne lupine.

Ko smo ravno pri tem, bi se enkrat vprasal (ja vem..), kako za vraga
naj prepricam StarOffice v prikaz cszjev?? Namrec ob izbiri fonta
StarOffice ne dovoli izbire registry in encoding fonta, torej se mora
to nastaviti kako drugace.. Kako? Pa se zanima me, ce morda kdo ve,
kako bi v isto stvar preprical crisp (novejse verzije, kot je tista,
ki je opisana v howtoju).

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist