[ LUGOS ] ISO-8859-2

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Čet Nov 27 10:52:42 CET 1997

On Thu, 27 Nov 1997, Iztok Umek wrote:

> Netscape sem sicer preprical, da mi pokaze ISO fonte, problem pa je pri
> xtermu.
> Uporabljam bash, ko sem nalozil Xmodmap za tipkovnico, mi "delete" ne dela
> vec v shellu, prav tako pa namesto sumnikov vidim tiste kode \350 npr.

To v HOWTO v resnici manjka. xterm moraš bodisi pognati z opcijo -fn,
ali pa določiti primerno pisavo v Xresource XTerm*font in XTerm*boldFont.

Ne pozabi prilagoditi tudi ukazne lupine.

Lep pozdrav, Primož

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist