[ LUGOS ] DVIPS

Alen Salamun snowman na hal9000.zrcalo.si
Ned Nov 2 23:14:07 CET 1997

On 02-Nov-97 Metod Kozelj wrote:
>dvips, xdvi in podobna solata). Rece se mu 'texconfig'. Priporocam.

COOOL!!! To sem rabil. Tudi v RedHat-u je zraven.

>Hmmm ... hja, takole je to: za administrirat delovno postajo (PC, ki
>poganja Linux to JE) rabis administratorja. Lahko si to ti sam, ce ne pa
>rabis placat za to nekoga drugega.
Hja meni to ni problem, zato me pa tudi drugi placujejo za to ;) samo problem
je v tem, ko hoces sistem "priblizati" uporabniku na ravni setup-=>
deluje...Ahhhh vecni kriz v LiNUX-u...WP7 je na pravi smeri z instalacijo pa
to, samo ni pa se cisto funkcionalen...

>BTW, vsaka spodobna distribucija TeXa vsebuje tudi dokumentacijo. teTeX jo
>ima v imeniku ....../texmf/doc/ in v njega podimenikih, pri ostalih ki
>sem jih videl je bilo podobno. teTeX vsebuje med drugim tudi FAQ o samem
>teTeXu..
Jaz sem nasel in predelal in tudi resil problem...Samo vecina "smrtnikov" pa
takoj obupa...

Lp, Alen
---
/ Alen Salamun, Zrcalo d.o.o., Glavni trg 17b, 2000 Maribor, Slovenia \
| Phone: +386-62-224-389, Fax: +386-62-224-765, GSM: +386-41-684-543  |
|          E-mail: Alen.Salamun na zrcalo.si, snowman na zrcalo.si          |
/     -= LiNUX =- The only REAL OS | Microsoft is not the answer,     \
\          Microsoft is the question and the answer is NO!!!          /