[ LUGOS ] Newsgrupa?

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Maj 22 14:21:01 CEST 1997

Howdy!

On Thu, 22 May 1997, Ales Casar wrote:

> Aha, torej ti je tudi 200 mailov na dan premalo? Samo reci. Najbrz ti ne
> bo tezko najti nekaj dobrih dus, ki ti bodo s pomocjo crontab-a
> pomagale iz te strasne zagate... >;-)

Jaz posiljanje mailov iz crontaba prihranim za tiste dripce, ki me dajo na
kaksne brezvezne mailing liste (brez moje vednosti), potem pa so gluhi na
moje zahteve po odstranitvi. Do sedaj je uspeh te metode 100%, edina
tezava je najti kaksen naslov zivega cloveka, ki je povezan z mailing
listo.

Ampak po zelji lahko pomagam tudi komu drugemu :-)

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist