[ LUGOS ] DISCUSSION

Ferenc Kiraly feri na samson.fiz.uni-lj.si
Čet Maj 22 12:59:01 CEST 1997

	Hi!

	Vidim, da vas je precej preizkusilo Debian in se ze kr na
zacetku odlocilo, da vam ni vsec. To je bila tudi moja zacetna reakcija.
Ampak vse obljube razvijalcev Debiana in dejstvo, da je to edina distribucija,
ki je zares narejena v duhu Linuxa in GNUja, so me gnali naprej, da poskusim
se enkrat in se enkrat. Spomnim se, da sem svoj prvi Debian instaliral tri
krat preden je bilo vse prav. In to vse zato, ker nisem prebral navodila
za dselect. Za Debian moras obvezno vedeti brati. Drugace ne gre.

	Hocem povedati da tisti, ki se niste poskusili Debiana in to
hocete, bodite pripravljeni na to, da vam takoj na zacetku ne bo vsec. Ampak
dajete Debianu se eno moznost. Nekdo je rekel, da instalacija ni cist
dodelana.
Jaz pravim da je zelo dobro dodelana glede na kompleksnost naloge, ki so jo
imeli
pred seboj tisti, ki so napisali dselect. S casom bodo se malo popravili
user-interface in potem bo instalacija malo lazja. Obljubljajo tudi nov koncept
instalacije, tako da ne bo potrebnih 5 disket. Ampak mene tistih 5 disket
sploh ne
moti. ko koncam z njimi imam delujoci Linux na mrezi. Dober zacetek za
instalacijo
ostale sare.

	feri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist