[ LUGOS ] after step

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Maj 23 16:11:59 CEST 1997

On Fri, 23 May 1997, Alen Salamun wrote:

> No saj se par mailov ze napisal na to temo ampak naj ti bo...:)
> Poglej si: http://afterstep.edoc.com/

Ja, sem prej glip potransferal AS package al kaj je ze tista zadeva... in
sem instaliral... Mislim... toje vse mal prevec fancy za mene... So se mi
Xi kar bliskali... :)))) Nevem no... Vec ko 50% stvari se mi zdi brez
veze, ker tudi v fvwmju nisem rabil nic drugega kot en menu bindan na levi
knof na miski, window list na desni knof, in potem se ene par bindingov na
window knofke... To je pa vse... aja pa se pager 2x2 :)) Normalno sloppy
focus in autoraise... :))

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist