[ LUGOS ] Re: Popclient

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Čet Maj 22 18:09:11 CEST 1997

Yo!

On Thu, 22 May 1997, Ales Casar wrote:

> Dvomim, da je to prava pot. Prej ali slej bos najbrz naletel na razne
> porbleme samo zaradi tega, ker na masini ne tece noben MTA. Dandanes se ze
> toliko aplikacij zanasa na to, da kar ne delajo vec ali pa delajo vsaj
> narobe, ce tega ne najdejo na masini. Nekaj podobnega, ceprav ne tako
> hudo, se zgodi, ce ni nikjer nobenega dostopnega name serverja.

Heh...
Res je recimo, da ce kopiras POP sporocila direktno v nek mail file ne
mores izkoriscati moznosti, ki ti jih nudi Local Mail Delivery Agent (ne
mores filtrirati sporocil, jih forvardirati itd.), samo dokler tega ne
potrebujes stvar deluje cisto v redu.

Kar se tice pa nameserverjev pa to sploh ni res kar trdis. se vedno lahko
sprejemas posto s POP clientom in se vedno jo lahko oddajas preko
oddaljenega SMTP serverja (ne vpisujes pac DNS-ja ampak IP-je).

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist