[ LUGOS ] DISCUSSION

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Maj 22 13:57:40 CEST 1997

On Thu, 22 May 1997, Matija Grabnar wrote:

> To imam tudi jaz nastavljeno v fvwm2, tako da mi ni treba prenasati
> fvwm95

 Hmm, po tko zelo hitrem pregledu nisem nasel te opcije... Ampak pregled
je bil zelo hitre... zelo, zelo hiter... ;> Ker je bil pa v novem slacku
ze fvwm95 default in ker sem bil navajen mwmja, ki je imel sploh drugacen
pager... v bistvu ga sploh ni imel... sem imel v meniju nastimane stiri
opcije...

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist