[ LUGOS ] DISCUSSION

Marko Samastur SAMASTUR na fmf.uni-lj.si
Čet Maj 22 09:36:53 CEST 1997

On Thu, 22 May 1997, Blaz Podrzaj wrote:

> Yo!

> RedHat nic sam ne skonfigurira! Ti pac instaliras paket ki ze sam posebi
> vsebuje dolocene nastavitve za katere RedHat Co. misli da so enostavno
> najboljse:) E, pa niso vedno:) in to mi gre posteno na zivce...

Ok, sem se narobe izrazil, mislil sem tocno to. Sicer pa zakaj na zivce?
Ce ti ne ustreza, spremeni :) Marsikomu pa ustreza.

> Recimo Winblows95 ima pac Control Panel v katerem skonfiguriras prakticno
> vse in ti za to ni treba biti pretirano brihten. Ampak vse kar v tem
> Control Panel-u nastavis se potem zapise v registry in podobne datoteke,
> ki jih pozneje po zelji se vedno lahko popravljas na roke (editiras).

In kljub taksnemu fancy frontendu se mnogo (rekel bi kar da vecina)
uporabnikov raje ne dotakne control panela, da ne bi kaj "zajebali" (sam
sem ze sit hodit h kolegom taksne stvari nastavljat). Zakaj ga
uporabljajo? Predvsem ker ga vsi drugi in ker so ga lahko postavili tako,
da so parkrat kliknili z misko na gumbek. Vsekakor ga ne bi, ce bi morali
nevem kaj vse skonfigurirat.

Hja, morda bi bilo najbolje, ce bi zaceli delati distribucijo sami, z
vsemi stvarmi, ki so nam vsec in brez tistih, ki nam niso :)

Marko

Dodatne informacije o seznamu Starilist