[ LUGOS ] majordomo

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Čet Maj 29 07:21:42 CEST 1997

On Wed, 28 May 1997, uros.vracko na mais.si wrote:

> Glede na to, da lugost lista lepo tece na mojordomu, imam eno lahko
> vprasanje za vas. Po instalaciji majordomo vse deluje lepo in prav.
> Testni uporabniki vidi liste, ki jih servisira majorodmo, brez problemov
> se lahko tudi prijavi na listo. Problem se pojavi, ko zeli uporabnik
> poslati posto na listo. V tem primeru dobi owner liste (jaz, kajpak :),
> naslednje sporocilo:

Ocitno nimas vseh permisnov nastavljenih ok. Poglej za izhodni root
direktorij pod katerim se ti nahaja majordomo. Mora imeti +x ..
Sicer pa ti v private mailu posljem ls-lR mojega majordoma, upam da ti bo
pomagal.
       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist