[ LUGOS ] majordomo

uros.vracko na mais.si uros.vracko na mais.si
Sre Maj 28 19:25:24 CEST 1997

Hoyla se enkrat !

Glede na to, da lugost lista lepo tece na mojordomu, imam eno lahko
vprasanje za vas. Po instalaciji majordomo vse deluje lepo in prav.
Testni uporabniki vidi liste, ki jih servisira majorodmo, brez problemov
se lahko tudi prijavi na listo. Problem se pojavi, ko zeli uporabnik
poslati posto na listo. V tem primeru dobi owner liste (jaz, kajpak :),
naslednje sporocilo:

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
razorhead-list
:include:/usr/local/majordomo-1.94.3/lists/razorhead
    (expanded from: razorhead-list)

550 :include:/usr/local/majordomo-1.94.3/lists/razorhead... Cannot open
/usr/local/majordomo-1.94.3/lists/razorhead: Permission denied
554 razorhead-list... aliasing/forwarding loop broken
Message delivered to mailing list owner-razorhead na pirats.si

Pregledal sem vse permisne in nastavljeni so tako, kot to svetuje
prirocnik (datoteke 664, direktoriji 775). A se je kdo ze sracal s
podobnim problemom ?

Uros

Dodatne informacije o seznamu Starilist