[ LUGOS ] DELOVNE SKUPINE

Frenk Zavasnik Frenk.Zavasnik na lek.si
Sre Maj 28 20:37:55 CEST 1997

Jaka Mele wrote:

> No recimo en predlog za delovno skupino programerjev bi bilo sproducirati
> en dbase sw ki bi bil easy (dbase III+ interface recimo) in bi imel en
> daemon preko katerega bi posiljal odgovore iz baze.. ..na recimo WWW ...
>
> Obstaja ze nekaj takih stvari, venda so vse izredno zajebane. Danes sem
> pol dneva brskal za kako cool bazico in edino kar mi je bilo skoraj vsec
> je SS-file, ki pa je omojen in ne zna nic in-out dajat.. pa se shareware
> je :(
>
> Ce ima kdo drugacne izkusnje se seveda lahko tudi motim, bi bil pa vesel
> [...]

Ja, tocno takega sem ze enkrat nasel. Imenuje se x2c, in je brezplacen,
vendar brez source kode. V bistvu dela to kar Flagship, torej prevede
dbase/Clipper/FoxBase programe v C kodo ki jo nato poturi gccju. Ko sem
ga prvic dol vlekel, me je malce razocaral, saj ni delal na nobeni od
verzij Linuxa, kar jih premorem. Zadnjic pa sem slucajno spet zasel na
njihov site in glej glej verzijo tudi za Linux 2>. Ta celo deluje, kar
sem takoj preveril na primeru telefonskega imenika nase firme (v
triperju). Vse kar rabis, je na novo zgenerirat indekse, .dbfji ostanejo
enaki, ter seveda treba je prevest vse skupaj. Zadeva dela precej hitro,
ne pozna pa barv (ali pa mi jih ni uspel nastelat). Kot pravijo sami na
web strani, podpore ne nudijo (vse skupaj je pravzaprav njihov stranski
produkt), sem in tja pa se kaj spacajo, vendar kvecjemu za Linux ;-)

Tako so spackali tudi to 2> verzijo ter web vmesnik, ki pa ga nisem
preizkusil, priznam. Vse skupaj lahko dobis na naslovu
http://www.on-the-net.com/x2c/ . Ja, pa se nekaj, dokumentacija ni ravno
blesteca, vendar je uporaba vseeno precej zelo preprosta. Samo Tripper
ali dBase je treba se znat...

Dodatne informacije o seznamu Starilist