[ LUGOS ] DELOVNE SKUPINE

Ales Horvat ales.horvat na nevtron.si
Sre Maj 28 18:29:54 CEST 1997

Jaka Mele wrote:

> Ce ima kdo drugacne izkusnje se seveda lahko tudi motim, bi bil pa vesel
> napotkov & navodil :) Skratka recimo naredili bazo clanov LUGOSa, po
> kateri bi lahko brskal prek Weba... ? In poslal tiskat osnovne podatke
> za poloznice recimo ;)

Sam nekaj delam z bazami in v te namene uporabljam Postgres.
(http://www.postgreSQL.com).
Kot je ze imena razvidno je opisni jezik SQL (Extended subset). Baza je
dostojno hitra, podpira pa hash, b-tree in r-tree indeksiranje.

Je kompletna client-server tehnologija; server lahko laufa na katerikoli
masini (tudi lokalni) in se preko TCP/IPja povezuje s klienti.

Nobenega klienta ni zraven, zato pa so libi, s katerimi se da enostavno
narediti program v C, C++, Java, Tcl, Perl 4, Perl 5 in Python. Dobi se
tudi WWW gateway.

Sam sem napisal ducat client-server aplikacij v Cju in moram povedati da
je vse skupaj precej enostavno in hitro.

Ce bo vec zanimanja se lahko izkazem z nekaj primeri.

Bye,
	A.

Dodatne informacije o seznamu Starilist