[ LUGOS ] Mailing lista 2?

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Maj 23 11:06:31 CEST 1997

Howdy!

On Fri, 23 May 1997, Luka Romih wrote:

> Glede na tele debate o maling listi in tudi o debatah, ki se bojo, ko
> se bo drustvo spet zacelo prebujat, bi predlagal novo mailing listo,
> ki naj bo samo za tehnicna (admin,..) vprasanja glede linuxa, medtem
> ko ta, ze obstojeca, naj ostane taka kot je, s tem da se tukaj
> debatira samo o drustvu. Recimo torej linux-list na lugos.si. Ali pa
> tech-list na lugos.si.

Kar se tice delitve v vec mailing list (ali DECnet/usenet grup) so precej
slabe. Ljudje se dostikrat slabo odlocajo o tem, na katero listo prispevek
v resnici sodi. Tudi ce je posiljatelj v zacetku prispevek poslal na pravo
listo, se lahko izzvana debata oddalji od teme liste. V najslabsem primeru
pa posiljatelj poslje prispevek kar na vec list, kar dela totalno zmedo.

Jaz mislim, da bi bila smiselna delitev kvecjemu na linux in lugos listi,
prva bi bila namenjena debati o linuxu, druga o drustvu uporabnikov.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist