[ LUGOS ] Internet & WinNT

Matija Grabnar matija.grabnar na k2.net
Pet Maj 23 10:36:04 CEST 1997

Andrej Presern wrote:
> Masino bi uporabil predvsem kot streznik in ne kot postajo, na
> kateri bodo ljudje dejansko dostopali do interneta, kar pomeni,
> da bo opravljala tudi funkcijo routerja, tako da zunanji router
> ne bo potreben. Ob tem me pa zanima, ali sploh obstaja podpora
> za povezavo masine direktno na zakupljeni vod in, ce obstaja,
> kako ta zadeva izgleda sploh? Ali potrebujem se kako zadevo vmes
> med masino in vodom? (poleg kabla;)
Obicajno imas med masino in modemom router. Ce se zelis routerju
izogniti, obstajajo high-speed-serial plate za PCja, ki jih lahko
prikljucis direktno na modem. Take plate stanejo reda $700, in
_imajo_ podporo tudi pod Linuxom.
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist