[ LUGOS ] Linux Viruses? (was Xboard)

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Maj 5 16:10:27 CEST 1997

On Mon, 5 May 1997, Ales Casar wrote:

> Ko smo ze pri tem, nekoc sem tudi sam dozivel 'the night of the living
> dead' na eni Ultrix masini. Tam je priblizno pet ljudi hkrati linkalo

 Po stari legendi ki jo je povedal en user se je vcasih ko si pognal
finger kreiralo kakih 10 finger zombijev... Takrat sem opazil, da Finger
ne dela... Z srebrno tipkovnico sem napisal rm /bin/finger in potem ftp na
najblizji linux site in get finger potem je delalo... :) hehe priblizno
tako...

BTW: Danes sem v sluzbo dobil novo verzijo F-PROTa in zraven nekaj
omenjajo viruse za Linux da jih ene par obstaja in da F-PROT zadeve
pocisti?!?! Firbec me matra za kaj se gre, ker je zraven F-PROT za DOS,
NEtware pa windoze, drugega pa nic... *ponder* Je pa res da disket se
nisem sploh sprobal, kaj je v resnici gor posneto :))))

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist