[ LUGOS ] Xboard

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Maj 5 14:28:25 CEST 1997

On Sun, 4 May 1997, Timotej Ecimovic - Cic wrote:

> Jaz sem Xboard samo enkrat zalaufal na Pentiumu 100 z 16Mb RAMa in
> sem dobil 'the night of the living dead'.
> Miljon zombijev, load je zrastu do tistega stanja, ko
> xload prikazuje samo se zvezno crnobo vodoravnih crtic in
> potem sem zresetiral zadevo. Od takrat nisem hudirja niti
> zalaufal niti nikjer instaliral vec...

Glede na to, da Xboard uspesno poganjajo mnozice ljudi, ni pa znanih vec
podobnih primerov s takimi tezavami, jaz Xboarda ne bi povsem odpisal.

Ko smo ze pri tem, nekoc sem tudi sam dozivel 'the night of the living
dead' na eni Ultrix masini. Tam je priblizno pet ljudi hkrati linkalo
nekaj z 9 MB knjiznico in odprlo po en dxterm (neke sorte izboljsana in
predvsem pozresnejsa razlicica xterma). No, tam je xload prisel samo do
tega, da je bila en vrstica pikslov crna crta, potem ena vrstica neke
"vsebine", pa spet ena vrstica s crto,...

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist