[ LUGOS ] XFree in 16 bit barve...

Dragan Nedeljkovic Dragan.Nedeljkovic na kiss.uni-lj.si
Čet Maj 15 21:30:08 CEST 1997

Bostjan Strumbelj wrote:

> OK, neumno vprasanje, ampak enostavno ne znam...
>
> Kako poganjati 16bitne barve v Xfree86?
>
> Konfiguriram z XF86Setup, kar gre brez problemov, XF86config je bez
> smeti (kar se mi je vcasih dohajalo pri v3.1) in ima zabelezke tudi
> za 16bit (vmes pa se najde tudi kaksen "Depth  15"???), ampak tisto
> kar dobim na zaslon so 8 bitne barve. Ne glede na resolucijo...
>
> Kartica: Stealth64videoVRAM 4Mb (IBM524)
> Monitor: MAG MXP17S
> Resolucija: max. 1280x1024
> RedHat 4.1
>
> Bostjan

startx -- -bpp 16

Zanimivo je da take stvari niso nikjer dokumentirane, vsaj ko sem se jaz
prvic srecal z X windowsi...sem iskal kot nor po razlicnih man pagih,
vendar brez uspeha...sele na usenetu so mi razkrili skrivnost...

LP, Dragan
Dragan
--

Dodatne informacije o seznamu Starilist