[ LUGOS ] XFree in 16 bit barve...

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Maj 15 21:16:42 CEST 1997

Howdy!

On Thu, 15 May 1997, Bostjan Strumbelj wrote:

> OK, neumno vprasanje, ampak enostavno ne znam...

Edino neumno vprasanje je tiso, ki ni vprasano.

> Kako poganjati 16bitne barve v Xfree86?

Ce startas Xe rocno (torej z startx), potem reces nekaj takega:

$ startx -- -bpp 16

(tisti -- je pomemben, zato da startx parameter '-bpp 16' poda naprej).

Ce pa Xe poganjas avtomaticno (torej preko xdm), pa moras popravit
konfiguracijsko datoteko xdma. Prava je 'Xservers', pri meni je celotna
pot do nje /usr/X11R6/lib/X11/xdm/Xservers. Nekje imas najbrz eno takole
vrstico (ali podobno):

| :0 local /var/X11R6/bin/X

Spremenis jo v nekaj takegale:

| :0 local /var/X11R6/bin/X -bpp 16

pa bos imel 16 bitne barve.

Kar si videl v datoteki XF86Config (v 'Subsection "Display"') za razlicne
globine ('Depth') so nastavitve za razlicno stevilo barv. Najbrz za 16 bpp
ne bos rabil spreminjat nastavitev. Jaz sem moral pri 32bpp malo druge
mode vzet, ker ima moja Mach64 kartica omejitev dot-clocka na 80MHz in
imam torej malo manjse osvezevalne frekvence.

> Kartica: Stealth64videoVRAM 4Mb (IBM524)
> Monitor: MAG MXP17S
> Resolucija: max. 1280x1024

Jaz imam podoben model monitorja (samo da ima navadno katodno cev in ne
Trinitronske). Se mi zdi, da sem iz njega izvlekel vse, kar zmore (in se
malo vec :)) in ce se ti zdi, bi lahko izmenjala konfiguracijske datoteke.
V privatni posti seveda.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist