[ LUGOS ] Newsgrupa?

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Pet Maj 23 10:17:42 CEST 1997

On Fri, 23 May 1997, Matjaz Godec wrote:

> Sam imam dnevno par sto mailov za pregledat ampak je to lazje kot hodit
> par sto clankov na newse pregledovat. Tile z mailing liste vsaj sami
> padejo v mailbox :))

Saj to je ravno to! Letijo mi v moj postni predal, jaz pa se potem nekako
pocutim obvezan, da jih preberem...

Resno: v zadnjem tednu ali dveh je ta lista nekajkrat ze dosegla promet,
ko sem se samo na osnovi naslovov prispevkov moral odlocati, ali prispevek
sploh prebrati, ali pa ga pobrisati, ne da bi ga sploh pogledal. Po mojem
je to meja, ko lista prakticno ze funkcionira kot newsgroup, samo vec dela
imam z njo (prispevke moram brisati; vsakic, ko za kak teden kam odidem,
se moram odjaviti z liste in se ob vrnitvi spet prijaviti, itn.)

Seveda pa bi poleg newsgroup potrebovali se nizkoprometno (moderirano)
listo.

Lep pozdrav, Primoz

--
Primoz Peterlin          email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Institut za biofiziko MF, Lipiceva 2, SLO-1105 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist