[ LUGOS ] Newsgrupa?

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pet Maj 23 09:55:05 CEST 1997

On Fri, 23 May 1997, Ferenc Kiraly wrote:

> 	Strinjam se z godyjem! Newse se mi ne bo dalo pregledovati,
> ali pa vsaj ne tako azurno kot maile, ki pridej v moj mailbox. Poleg
> tega pa nic manj casa ne bi porabil ce bi najprej obdelal vse
> e-maile, ki jih dobim, pol pa se brskal po newsih. Ko me bo pa zacelo
> motiti stevilo mailov, ki prihajajo iz liste, si bom pa pac naredil
> avtomaticno preusmerjanje v kak drug mailbox. Vecina vas to verjetno
> ze zdaj pocne. V cem je torej sploh smisel news grupe?

Prednosti newsgrupe:
 - avtomatska locitev prispevkov s strani lugosa od ostalih (to se da
   resiti s preusmerjanjem prispelih mailov, ampak to potem mora dela XX
   userjev, vsi ne vejo, se jim ne da, nimajo casa,...
 - threading (hitrejse branje)
 - manjsi promet na mrezi
 - manjsa zasedenost diskov pri XX userjih
 - moznost crosspostanja
 - lazje spremljanje pomembnih novic za nekoga, ki ga razne debate ne
   zanimajo ali za njih nima casa
 - ...

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist