[ LUGOS ] Console privileges

Edi Suc edi.suc na snet.fer.uni-lj.si
Pon Maj 19 20:45:18 CEST 1997

On Mon, 19 May 1997, Blaz Podrzaj wrote:

> A je se kaksna druga varianta razen sudo, da omogocis ordinary user-ju
> mount cdrom-a in floppy-ja (gre seveda samo za delo na konzoli)?!?!
> Login.defs (shadow) ma notr eno opcijo CONSOLE_GROUPS ki nej bi bla
> povezana lih s temi zadevami, sam men ni cist jasn kako to deluje. Ce
> kdo ve al pa ma kaksno idejo mi nej sporoci... >

V /etc/fstab dodaj vrstico
/dev/hd??  /cdrom  iso9660  defaults,ro,user 0 0
kjer seveda hd?? nadomestis z "devico" kjer je tvoj CDrom. Potem lahko
tudi obicen user natipka mount /cdrom in mu mounta CDrom. SIcer pa imas
vse potrebne informacije v man mount.

lp,
Edi SUC
student at the University of Ljubljana, Slovenia
Faculty of Computer and Information Science
e-mail: Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist