[ LUGOS ] vsak zacetek je tezek posebno v LINUXU

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Pon Maj 19 20:28:12 CEST 1997

Yo!

----------
> From: crt <crt na geocities.com>
> To: miran.lavrinc na siol.net; lugos-list na lugos.si
> Subject: Re: [ LUGOS ] vsak zacetek je tezek posebno v LINUXU
> Date: ponedeljek, 19. maj 1997 18:01
>
> bil sem pred kaksne pol leta v podobnem stanju kot ti pravkar, kolega mi
> je instaliral linux, ces da je to fino, ker se da lokalno mrezo zlahka
> privezati na internet (kar je cista resnica, linux je cisti genij za vse
> net zadeve) in potem sel, jaz pa sem ostal s tistim cudom in nisem imel
> p od pojma. potem sem malo eksperimentiral, predvsem pa sem si sel nabavit
> [...]
Ja :) ce mas dnar lah to nabavs drgac je pa cist brez veze ker use kar je v Linux Bible mas v ti. digital formatu. Ce te ne mot da beres dokument z monitorja, potem je res brezveze zapravlat gnar za 5 kil speha.

Ce ze kupujes ksne knige, ce je res must, pol nabavs ksno splosno knjigo na temo UNIX ala Essential system Administration al pa kej podobnga, da vids v cem je point, ne pa da gledas v tist Linux Bible in pac pol ves tist na pamet in samo za Linux...

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist