[ LUGOS ] DISCUSSION

Frenk Zavasnik frenk.zavasnik na lek.si
Sre Maj 21 15:20:19 CEST 1997

Hmmm, naj pomislim. Do sedaj sem poizkusil Redhat, Slackware, Debian,
Caldera Preview, Plug&Play, SUSE in morda se kaj. Vsak ima svoje felerje
in prednosti. Sploh pa ne vem, kaksen argument je to, da ima npr. Redhat
"toliko ikonc". Vsako distribucijo se da zrihtat popolnoma enako, ker to
tako ali tako nima nic z njo. Zato se danes uporabljam v sluzbi mesanico
Slackwarea ter RedHata, doma Caldero Preview, na mailerju Slackware, na
drugem disku Debian itd. Tezko je zamenjat distribucijo, ko ze nekaj
casa pacas po diskih in morda celo kaj ustvaris. Sem pa drugace precej
zainteresiran za tole temo, ker sem jo mislil obdelat v enem od
naslednjih clankov, le da ne vem, ce bom sam sfolgal. Mislim, da mora
vsak, ki prispeva svoje mnenje v takole listo o takile zadevi omejit
domisljijo na pluse in minuse, drugace se res lahko hitro sprevrze v
versko vojno...

Dodatne informacije o seznamu Starilist