[ LUGOS ] DISCUSSION

Marko Samastur SAMASTUR na fmf.uni-lj.si
Sre Maj 21 17:07:48 CEST 1997

Yo!

On Wed, 21 May 1997, Metod Kozelj wrote:

> Howdy!

> This gives three of us :-)

Ok, en Red Hat tukaj. No, ne tukaj (tu je vms), ampak doma ;)
Razlog? Prvi, ki sem ga poskusil, pa je kar v redu slo. Pa tudi tiste
ikonce me nic ne motijo (konec koncev mi je svet tudi bolj vsec taksen
kot je, ne pa v ascii znakcih).

Dodatne informacije o seznamu Starilist